5 apr. 2011

God morgon!


4 kommentarer:

  1. Kaboom! Vilken kalaskula:)! Fin!
    Hoppas ni mår bra?!
    Kram jojo

    SvaraRadera
  2. Ja den är verkligen STOR!

    Vi mår bra bortsett ifrån min rygg som strejkar lite emellanåt. Blir ju en del extra vikt att bära :)

    Hur mår ni?! Snart dax ju! Spännande. Känner ni er förberedda?

    Sköt om er!

    SvaraRadera
  3. Jo tack vi mår bra:)! Jag har haft ganska mkt sammandragningar och är sjukskriven fram tills det är dags, känns skönt med tanke på den långa pendlingen. Har annars inget att klaga på, mår bra jämnfört med många andra man hör om och pratar med. Full fart i magen mest hela tiden.

    Börjar mer och mer gå upp för oss att det snart är dags och jag känner mig peppad. Var på förlossningen igår och "hälsade på", fick remiss för ett klarasamtal då jag ju är så rädd för stick, blod och sjukhus och det var toppen!
    Nästa vecka börjar vi på profylaxkurs och det ska bli kul!

    Hur har det förresten gått med klänning?

    Ta hand om er och hälsa!
    Kram jojo

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att ni mår bra! Toppen att de erbjuder besök på förlossningen för de som är i behov. Jag är nog mer typen som inte vill veta för mkt för då tycker jag det känns jobbigare :) Jag skönmålar gärna allt istället och får väl en chock när det väl är dags ha ha.

    Funderade också på profylax men tror vi kör en enklare variant via nätet. Doktor Åsa har tex en som verkar vettig. Känns bra om man har lite "verktyg" för att hantera hela situationen.

    Klänningsdilemmat kvarstår men det lutar mest åt en som jag hittat på nätet (ytterligare en på asos.com). Mamma hade gått förbi nån butik på stan som vi skulle titta i först innan jag isf beställer. Osugen på att lägga för mkt pengar på det känner jag...

    Ha det kalas och hälsa Björn!

    SvaraRadera